Saturday 30 January 2016

Food experience in Barcelona




Hej! Dziś znowu dodaje "smakowity" post tzn. post o jedzeniu w Barcelonie. Wybrałam dla was miejsca, w których było najlepsze jedzenie i fajny klimat:)
Na początek odradzam jedzenie na Las Ramblas, jest to jedna z głównych ulic uczęszczanych przez turystów, ponieważ łączy plac Catalunia z portem. Pełno tam restauracji, kawiarenek i sklepików. Niestety na własnej skórze przekonaliśmy się, że restauracje na tej ulicy nie należą do najfajniejszych, jedzenie nie jest wcale super smaczne a restauratorzy próbują oszukiwać swoich klientów, na pewno nie wszyscy są tacy, ale akurat my na takich trafiliśmy. Wracając do tematu najlepszych miejsc, które odwiedziliśmy a odwiedziliśmy ich dość sporo, bo ja może nie wyglądam, ale uwierzcie mi potrafię zjeść nawet więcej od mojego męża, także 90% pieniędzy które zabrałam ze sobą do Barcelony wydałam na jedzenie hehe :) Pierwszym fajnym miejscem, które odwiedziliśmy było "Granja la Pallaresa ".   Wybraliśmy się tam bardzo przypadkowo, jednego wieczoru szliśmy na spacer i widzieliśmy ogromną kolejkę ludzi stojących przed tym miejscem, zaczęłam się zastanawiać co tam jest,  że ludzie czekają za stolikiem na zewnątrz, okazało się , że to bardzo popularna w śród barcelończyków kawiarnia. Następnego dnia wybraliśmy się tam na ciacho.  Nie za bardzo wiedziałam co zamówić, ale podszedł bardzo miły pan kelner i uświadomił mnie z czego słynie to miejsce, także zamówiliśmy gorącą czekoladę ze śmietaną i coś w rodzaju chruścików. Wszystko nam bardzo smakowało, a przy tym klimat tego miejsca nam bardzo odpowiadał, mimo tego, że jest to małe miejsce, wypełnione jak tylko można maksymalnie  po brzegi stolikami, do tego wielki gwar rozmawiających ze sobą ludzi to i tak to miejsce ma swój urok.

adres:
"Granja la Pallaresa"
Carrer de Petritxol,11,08002 Barcelona





Drugie miejsce, które bardzo nam się spodobało to Bó de B, bardzo mała restauracja ma tylko 3 czy 4 stoliki nawet nie wiem dokładnie ile, bo i tak nie udało mi się tam usiąść, bo wszystkie były zajęte, więc musiałam zjeść moją bagietkę na ławce, ale w Barcelonie to przyjemność jeść na dworze przy takiej pięknej pogodzie. Restauracja serwuje kanapki, bagietki, sałatki itd. wszystko świeże robione na waszych oczach a w dodatku w super cenie! (niestety nie mam zdjęć)

adres:
"Bó de B"
Carrer de laFusteria, 14, 08002 Barcelona


Ostatnim miejscem, które polecam jest knajpa "Oviso". Bardzo przyjemne miejsce w "studenckim stylu". Jeśli macie ochotę napić się piwa, zjeść dobrego burgera, a potem znowu napić się piwa i tak spędzić pół nocy to, to miejsce jest do tego idealne :)

adres:
"Oviso"
Carrer Arai, 5,08002, Barcelona




2 comments:

  1. Replies
    1. zazdroszcze: z chęcią bym tam pojechała jeszcze raz, baw się dobrze

      Delete